En Förändringsfaktor

Vad ska man ha? Något som är fint, eller något som är jag? Ibland kan man se saker som man bara älskar på galgen eller ansiktet på någon annan, men det passar verkligen inte in på en själv. Jag har beslutsångest... Dagens absolut fjantigaste (och lite fjortisvarning) i-landsproblem: Vilken färg ska jag ha på min blogg?

Just nu för tillfället är den rosa, något om min käraste Karin skulle fixat ages ago men glömt. Vilket är mänskligt. Och nu vet jag inte om jag vill skiljas från min tjejigt rosa blogg... Kanske är en havsinspirerad blogg mer jag. Men kanske vill jag inte att mina tankar ska bölja fram på ett blått-, eller snarare petrol-fägat hav? Kanske vill jag ha dem mjukt liggande på fluffiga rosa moln.

Därför vänder jag mig till er kära läsare (om jag har några) Rosa som är fint, eller Petrol som är jag?

För den som inte vet vad Petrol är så är det en så bra blandning av blått och grönt att man inte kan bestämma om den är mest blå eller mest grön ;)


Untill then ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0