En ovanlig Måndag

Egentligen är jag för trött för att skriva. Ligger i sängen och somnar nästan till Joshua Radins underbara musik. Upptäckte precis att ljudet från en elgitarr är sjukt störande om man är på gänsen mellan sömn och vakenhet. Det liksom skär i öronen och är så obehagligt att jag måste byta låt.

Idag har jag inte haft någon kör alls, annars brukar jag ha två. Detta gjorde att jag var hemma nästan fem timmar innan jag vanligtvis kliver innanför dörren. Vad gjorde jag med all tid? Jag sjöng lite, gjorde lite mat, städade mitt bedrövligt stökiga rum, städade mitt akvarium som numera inte är lika hotat av algblommning och jag började läsa min engelska bok Of Mice and Men.

Vet inte om jag har någon djupare tanke med mitt inlägg idag... Kanske borde jag det. Kanske är jag för trött. Lycka över att jag har sovmorgon imon. Då kanske jag kan känna mig något sånär utvilad imorgon iallafall.


There's a hole in my pocket, that's about your size

Untill Later <3


Kommentarer
Postat av: Rettep

Du har helt rätt,elgitarrer suger.Lika bra att få folk att fatta!!!

2009-10-06 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0