Mitt eget fel

Jag misshandlades igår. Det var mitt eget fel. Jag var inte tillräckligt duktig. Inte tilräckligt stark. Det var inte mer än rätt. Jag har slarvat. Har inte ansträngt mig så mycket som jag borde. Har sackat efter. Smärtan och utmattningen gjorde cyklingen hem till en plåga.

Stupade i säng och vaknade mer öm i kroppen än innan. Plågade mig ner för trappan och iväg till skolan. Kunde knappt röra mig. Det var mitt eget fel. Jag har slarvat. Jag är inte tillräckligt stark.

Jag misshandlades igår. Jag har blivit sliten, tänjd och öm. Det var mitt eget fel. Jag är inte tillräckligt stark. Jag har sackat efter. Jag har slarvat. Jag trodde mig själv om för mycket. Axlade mer än jag klarade av. Men det var mitt eget, är mitt eget fel.

Jag måste bli bättre, måste ligga i och kämpa. Måste bli starkare så att jag inte blir lika misshandlad av träningsvärk efter nästa pass Body Pump


'Till then ;) Aaaoooouch! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0