Om jag var en som bodde i en bulle...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag nog vara blond, så att man kunde skilja mitt hår från kanelfyllningen...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag kunna äta hur mycket som helst när jag var bakis...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag antagligen vara bra på att reparera mitt hus eller på att hitta annat att äta som är godare än en bulle...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag älska glögg för att det inte passar ihop med en bulle (för att inte frestas att äta mitt hus när jag inte var bakis)...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag svinga armarna i en stor cirkel när jag vinkade till någon på språvagnen, för att visa hur en bulle ser ut...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag säga ordet dirr en gång och sedan skulle folk älska det, nästan lika mycket som de älskar en bulle...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag vara nån man tycker om direkt (dirrr!), för jag hade varit söt och kanelig, ungefär som en chailatte men mera exakt precis som en bulle...

Om jag var en som bodde i en bulle skulle jag ha många vänner, men ingen skulle vara lika söt som jag, lika söt som en bulle...


Om jag var ens som bodde i en bulle hade jag hetat Andreas och varit en av världens sämsta cidervaktare, ungefär exakt lika dålig som en bulle...


Loooads of love for you Andie Livin in a Bun ;) Now go get a tissue <3






Kommentarer
Postat av: bullen från texten ovan.

känns som att det var det finaste nån skrivit till mig, känns som om jag hade haft en flickvän hade hon antagligen lämnat mig när hon såg glädjen, tårarna och kärleken från mig till dig, känns som att du (i och för sig) har fastnat i bullträsket, känns som att det blir sticky på torsdag nu!



känns som det är tackvare DIG min sämsta dag blev till en bästa!

2009-10-28 @ 00:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0