Dagar som denna

Idag är en sån där dag när det känns som att fysiken är min vän. Det verkar lite som att det kanske kanske kanske finns hopp om ett lyckat prov på fredag. Om jag bara gör rätt samtidigt som jag tänker rätt. Just nu är de delarna inte riktigt synkade...

Idag har jag jagat en Metro. För att jag glömde vad det var jag ville läsa igen. Det visade sig vara ett citat som jag skrattade åt på väg över ån till skolan.

"Alla människor gör dig lycklig. En del när de kommer, andra när de går"
Tyckte att det var så sant

Idag har jag hatat mitt hår, igen. Måste verkligen färga det snart! Kanske får det bli mitt lördagsprojekt. Eller kanske något att göra på Spa-kvällen hos L på fredag? Vi får väl se...

Annars är det mycket som händer. Kärleken fick ingen bra vår och nu verkar det som en ännu sämre höst och vinter är på väg. År Tvåtusennios största bristvara: Kärlek
Så imorgon tänker jag gå ut och bara älska så mycket jag kan!

Vi måste gå skilda vägar om vi ska mötas igen
'Till then <3 XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0