Inget utslag

Irriterande när man sitter och har en hel del saker i skallen men inget passar sig att skriva. Vissa saker kan man inte skriva ut på nätet, för det är hemskt. Visst skulle jag bra gärna velat säga det jag tyckte, men det kan jag inte. Skulle gärna skrivit ett helt långt och engagerat inlägg om det. Fullt av bra ord och tankar. Men som jag sa, det kan jag inte.

Så jag får väl fixa fram en annan tanke långt bak i skallen som passar sig att skriva ut så att alla kan se. Egentligen är det lite underligt hur jag frivilligt lägger ut min hjärnverksamhet framför era fötter så att ni kan döma och tycka så mycket ni bara orkar. Kanske är jag uppmärksamhetskåt? Kanske är jag slut i skallen? Eller så är jag bara såpass beroende av att forma mina tankar till ord att jag struntar i vem som kan läsa dem. Kanske är det precis det jag vill. Att mina tankar ska nå ut till hela världen. Kanske har jag en hypnotisk inverkan på er och kanske kommer mina tankar en dag hjälpa mig att ta över världen?

Untill then ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0