Bestående men övrigt

Goder afton

Idag klär det mig...
Några roliga saker hände ändå idag, så det var värt att släpa sig upp klockan sex och cykla genom dimman till tåget. Helt galet hur vädret kan leka så med en. Termobyxor på morgonen och shorts fram på dan.

Iallafall, först testade jag nya höjder med nya ankelboots. Kändes ändå helt okej att gå i dem hela dan och fick kommentar om att jag var "Kinky" (!?!?!?). Fyllosarna på bänken utanför biblioteket gillade också mina steg, "Damen! Du går snyggt!" Vad svarar man på det?

Återupptagen kontakt. Härliga känsla! Att ändå efter den tid som gått brevid på vägen hit kan jag fortfarande räkna dig som vän. Inte nära, men kanske heller inte så långt bort.

Så var det fredag snart igen. Farligt hur fort dagarna bara rusar förbi. Framtiden kommer och passerar och blir på nytt igen. Jag ska hinna med allt. Skolan, projektet, jobben, träningen, vännerna och festerna. Samtidigt ligger jag kraftigt efter på körkortsfronten. Ibland vill jag bara lägga mig och sova i trehundra år och inte bry mig om svenska förhör, jazzbas eller Body Pump.

Men imorgon blir det ändå lite avslappning. Först dans och Kärlek när Håkan spelar på Liseberg. Efter det fest i Öijersjö. Lördag är återträff med Kretadarlingen's from Töreboda.

Vi ses längst fram, dansande, älskande och fräcka, Till Håkan. Göteborgs riktiga Stolthet
Pussar på tårna
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0