Menade att vara två

Precis så är det... Jag fattar inte hur jag lyckas men på nåt sätt om vi är på skilda håll så hittar vi alltid tillbaka till varann... Helt galet är det hur man kan ha ett sånt band mellan sig att trots att det kanske gått dagar och jag börjat undra om det är hit vi kommit. Till slutet. Att det inte blir mer nu, finito, hit men inte längre. Tänker med en suck att jaha okej men det var bra så länge det varade. Måste jag skaffa en ny nu? Klandrar mig själv, Om jag hade hållt bättre ordning, varit bättre på att visa hur viktigt det vi hade var för mig...så kanske, kanske vi hade sett en ny dag tillsammans... Så plötsligt springer vi på varann igen. Glädje, lättnad och iver. Vi passar ju så bra ihop! Yvigt möter stramt och skapar balans. Vi är som Ying och Yang. Mörkt och lite ljusare, hårt och lite mjukare, kallt och lite varmare...jag skulle kunna hålla på hur länge som helst.

Jag vet inte hur länge till det kommer att hålla, kanske kommer allt ta slut imorgon, vi kanske tappar bort oss. Jag har ju lyckats göra det med alla andra hittills... Fast ibland tänker jag att jag kanske inte alls har tappat bort de andra, det kanske är så att den jag tycker mest om är så speciell att den utmärker sig så mycket att den får alla andra att te sig likadana? Alla andra har varit halvkassa, för att inte säga värdelösa i jämförelse. Iallafall är jag lycklig så länge det är vi två, vi två mot världen... Visst har det hänt att jag varit rädd för att det ska komma någon och ta min favorit ifrån mig, göra den till sin...men jag tänker inte låta det hända utan att kämpa. We belong together, that's just the way it is

Skulle jag kunna säga att nu ska jag se till att hålla kontakten så att vi inte glider isär, så vet jag inte om jag skulle göra det. Det är liksom lite det som är tjusningen med vårt förhållande, när jag tror att allt är förlorat, möts vi åter i min necceser eller på hyllan i badrummet. och en gnista av hopp tänds i mig. Det kommer alltid vara vi, för det är som om vi är menade för varann,

Jag och mitt hårspänne


Kommentarer
Postat av: Löööv it <3

emma. jagvill se bilder i bloggen,

men ack, så bra du skriver!

2009-09-27 @ 00:58:14
Postat av: FNizzyboy

Bra skrivet emma!:D nu får du äntligen din kommentar ;)

2009-10-01 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0