With some space between...

Inspirerad av min kära vän Karin och hennes letande efter ett bra namn till sin blogg kommer den nu: min egen blogg! Jag vet att jag varit i tidningen och snackat om att det är konstigt att man tror att folk vill läsa om ens liv. Men det tror jag inte heller. För så intressant är inte jag...

Det är förresten inte därför jag skapat Narrow lines. Inte för att jag tror att du vill veta allt om mitt liv (inte för att jag skulle lägga ut det heller) utan för att jag tycks ha fötts med ett beroende av att skriva av mig ibland.
Så det är det jag kommer göra här, knappra in några av tankarna och på så sätt spara dem ett tag till.

Håll till godo, läs det jag väljer att ta ur mitt huvud och lägga framför er.

Idag kommer att bli idag imorgon....



E




Kommentarer
Postat av: Karin <33

Finfint. perfekt att skriva av sig! <3

2009-09-16 @ 20:15:37
URL: http://crowdedmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0