Underbara Älskade

Det var alldeles för längesen jag var ovanpå senast. Har gått för lång tid sen jag fick känna dig, hur du tränger in i mig och får mig att rysa av välbehag. Hur din beröring allt eftersom tiden går gör mig varm och dåsig. Aldrig annars somnar jag så bra som efter en stund med dig. Efter att ha känt dig så nära, längsmed hela ryggen, ända upp i nacken. Du är magisk.

Du omfamnar varje kurva av min kropp precis som jag vill. Du kommer åt alla rätta ställen och får mig att känna saker som jag aldrig känt förut. Din närhet skapar ett nätverk av varma trådar som lugnar och helar mig. Jag behöver dig. Jag kräver dig. Jag kommer aldrig sluta vilja ha dig.

Min älskade Spikmatta, vi måste fortsätta träffas såhär!

Kommentarer
Postat av: kay

HAHAHAHA I DIE

2010-08-07 @ 00:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0