Here is my solid ground

Efter att ha balanserat, knappt vågat hoppas står jag nu stadigt igen. Jag fick mitt "ja", jag fick mitt "gärna" till slut. Det tog tid men kanske behövde jag få vänta. Det gav mig perspektiv och fick mig att inse vad jag egentligen vill. Nu har jag minst tre månader framför mig av schemalagda dagar, ansvar och ordnat liv. Jag kunde inte vara lyckligare. Jag kommer att lyckas nu. Kommer att komma iväg.

Dock kommer det krävas lite mer av mig. Större ansvarstagande, bättre planering och mer disciplin. Jag har fortfarande mycket kvar att göra, fler saker som jag måste ta itu med. Ännu är det inte färdigt men jag är iallafall på väg. Jag ska breda ut mina vingar och sväva så som jag var menad att göra. Jag ska kämpa i motvind och storm så att jag kan landa tryggt med Australiens röda jord under fötterna.


Untill then <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0