Framtiden Finns

Oh herregud, om jag lägger undan tiotusen denna månaden, slutar köpa latte, lägger av shoppingen och dricker varannan vatten. Om jag säljer moppen och mobilen, om jag...
Tusen tankar far fram och tillbaka genom min uppspelta hjärna. Det finns på riktigt. Det kommer att hända. Det känns bra, sjukt bra om allt klaffar nu då. Jag har en väg, ett sällskap. Även om jag får lägga om mitt liv lite grann är jag så taggad att jag kan flyga.

Jag har tagit i kartan med min rutt på och det känns nästan som att jag tagit i den röda jorden. Nu verkar det så nära, så mycket mer på riktigt.
Vill förklara i ord mer hur det känns, men har inte riktigt tålamodet att sitta still när allt jag vill göra är att hoppa rumt i mitt hus och vråla ut i hela världen att jag SKA åka :D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0